Société
Education
Cours d'été
TopaGune - Eskola Publikoa, ahaldunduz hobetu

TopaGune - Eskola Publikoa, ahaldunduz hobetu

11.Juil - 13. Juil, 2022 Cod. H16-22

Description

Hezkuntzaren garrantzia ukaezina izanda, begibistakoa da azken boladan, orain arte izan ez duen presentzia mediatikoa bereganatu duela izan emaitzak tarteko, izan euskararen ezagutzarekin lotutakoak edota izan Hezkuntza Hitzarmena burutu nahiak sortutakoak. Hauek zein beste hainbatek ere Hezkuntza plazara ekarri du eta aspaldian ez bezala mintzagai eta aztergai bihurtu da gure gizartean.

Uda Ikastaro honekin  Euskal Eskola Publikoak bere alea jarri nahi du bilakaera honetan, bere bereak dituen esparru eta alorrei begiratuz, hots, Hezkuntza Komunitatea osatzen dugun guztion erantzukizuna eta elkarrekin lan egitearen beharra eta nola ez ikastetxe publikoen lidergotza gauzatuko duten zuzendaritza taldeen izendapenetan emango diren aldaketak, zuzendaritza taldeen bilakaera profesionala eta zuzendaritzen ebaluazioa.   

Sinestuta gaude Euskal Eskola Publikoak asko duela esateko gaurko gizartearen baitan eta nola ez etorkizuneko gizartearen garapenean eta jakin badakigu lan hau askoren artean burutu beharko duguna dela. Euskal Eskola Publikoaren Legea 1993koa da eta gaur arte urte batzuk iragan dira. Eskola Publikoak bere bilakaera etengabean darrai eta ikastaro honetan Eskola Publikoaren ahalduntzearen garrantziaz jardungo dugu Hezkuntza Sistema bere osotasunean hobetu nahi bada.

Lire la suite

Objectifs

Eskola Publikoaren bilakaera ezagutu. Nondik gatoz, zer bide egin dugu, zer dugu egiteko eta nola egingo dugu. 

Eskola Publikoaren garapen integralean kontuan hartu beharko genituzkeen GAI SISTEMIKOAK ezagutu. Duguna eta garena ezagutuz, proposamenak egin.

Zuzendaritza taldeak eta Lidergo pedagogikoa. Zuzendaritza taldeen formazioa, erantzukizuna, bilakaera profesionala,... aztergai jarri eta lan berezitu honen aldarria plazaratu.

1993tik 2022ra. Eskola Publikotik, Eskola Publikora. Izan ginena ezagutzea etorkizunari hobeto erantzuteko tresna bihurtu.  

Eskola Publikoa osatzen duten guztien ahalduntzea bideratzeko proposamena aurkeztu eta partekatu.   

Eskola Publikoa hobea lortzen joan gaitezen, lantzen, zaintzen, eraldatzen,...joan behar garen esparruei buruz jardun: lekuak, pertsonak, formazioa, ikerkuntzaren laguntza,... 

Lire la suite

Activité s'adressant à

  • Étudiants universitaires
  • Étudiants non universitaires
  • Professeurs
  • Professionnels

Collaborateurs

  • Eusko Jaurlaritza - Hezkuntza Saila
  • Gipuzkoako Foru Aldundia

Programme

11 07 2022

09:00 - 09:15

Erregistroa

09:15 - 09:25

Présentation par la Direction de l’activité

    Ikastaroaren helburuak eta egiteko moduak azaldu

    • Josu Etxaburu Osa | HEIZE - Koordinatzailea
    09:30 - 10:30

    “Eskola Publikoa eta GAI SISTEMIKOAK“

      Eskola Publikoarentzat errokoak diren gaien azalpena eta hausnarketa

      • Iñigo Salaberria Aliaga | HEIZE - Presidentea
      10:30 - 11:30

      “Zuzendaritza berrien izendapena: DEKRETU INTEGRATZAILEA “

        Zuzendari berriak izendatzeko oinarri hartuko den dekretu berriaren azalpena

        • Begoña Pedrosa Lobato | Hezkuntza Saila - Sailburuordea
        11:30 - 11:45

        Pause

        11:45 - 13:15

        Bertaratuekin elkarrizketan: Zuzendaritza taldeen oraina eta geroa.

        13:15 - 14:15

        “Praktika ona 1: Zuzendaritza Proiektuaren garrantzia Hezkuntza Komunitatearen ahalduntzean“

          Begirada desberdinak helburu beraren mesedetan

          • Ainhoa Pujana Uriarte | Hezkuntza Saila - Ikuskaria
          • Idoia Pujana Uriarte | Botikazar BHI - Zuzendaria
          14:15 - 14:20

          Synthèse

          12 07 2022

          09:00 - 09:45

          “Eskola Publikoa: 1993tik 2022ra. Zer ginen eta zer gara“

            Eskola Publikoaren bilakaera. Ez gara ginena eta ez gaude ginenak.

            • Ana Eizagirre De Garate | EEPGB (Euskal Eskola Publikoa, gaur, bihar) - Koordinatzailea
            09:45 - 10:30

            “Familien partehartzea Eskola Publikoaren ahalduntze prozesuan“

              Hezkuntza Komunitatea. Konpromisodun partehartzea bultzatzen

              • Lurdes Imaz Gorostidi | EHIGE (Euskal Herriko Ikasleen Guraso Elkartea) - Koordinatzailea
              10:30 - 10:45

              Pause

              10:45 - 11:45

              “EEPGB. Eskola Publikoa ahalduntzeko proposamena“

                Zein da euskal gizarteari Euskal Eskola Publikoak eskaintzen dion proposamena?

                • Xabier Mendizabal Picabea | EEPGB (Euskal Eskola Publikoa, gaur, bihar) - Koordinatzailea
                11:45 - 12:30

                “Praktika ona 2: Parte hartzearen garrantzia eta parte hartzearen bide berriak“

                  Parte hartzeak indartzen gaitu!

                  • Irantzu Gallastegui Carballal | Aranbizkarra Ikas Komunitatea - Zuzendaria
                  12:30 - 14:00

                  Bertaratuekin elkarrizketan: Hezkuntza Komunitatea eta konpromisodun parte hartzea.

                  14:00 - 14:10

                  Synthèse

                  13 07 2022

                  09:00 - 10:30

                  Bertaratuekin elkarrizketan: Euskal Eskola Publikoa eta Berrikuntza. Zer mantendu behar dugu, zer alboratu eta zer frogatu eta abian jarri?

                  10:30 - 10:45

                  Pause

                  10:45 - 11:45

                  “Praktika ona 3: Generotik hobekuntzara eta hobekuntzara, generotik “

                    Ikerketaren ondorioak partekatuko dira

                    • Beronika Azpillaga Larrea | EHU - Ikertzailea
                    11:45 - 12:30

                    “Praktika ona 4: Zuzendari berriei zer eskatu eta zer eskaini“

                      Zuzendarien formazioaren ezaugarri nagusiak

                      • Aitor Santxo Falcon | Hezkuntza Saila - Formazio arduraduna
                      12:30 - 13:15

                      “Praktika ona 5: Banaka baino elkarrekin, hobeto“

                        Motibazioaren garrantzia erronkak lortze bidean

                        • Saioa Landa Lazcano | Orokieta Herri Eskola - Zuzendaritzako kidea
                        13:15 - 14:00

                        “Praktika ona 6: Lekutik, sorlekura“

                          Espazio inspiratzaileak

                          • Josebe Azpiri Akarregi | Zaldupe Eskola - Zuzendaria
                          14:00 - 14:10

                          Clôture du cours

                            Sintesia eta esker oneko agurra

                            • Iñigo Salaberria Aliaga | HEIZE - Presidentea

                            Directeurs

                            Josu Etxaburu Osa

                            IES Elorrio BHI, Zuzendari-ohia

                            JOSU ETXABURU OSA - Ondarroan jaioa 1961ean - Magisteritza ikasketak Filologia alorrean. - Euskal Filologia ikasketak egina. - Ikastetxeen zuzendaritzan Graduondoa - Euskal Kulturan Graduondoa - Linguistikan Masterra IBILBIDE PROFESIONALA: - Irakaskuntza munduan ibilbide luzea: 32 urte - Ibilbide honetan, itunpeko ikastetxean, irakaskuntza kooperatiban eta Irakaskuntza Publikoan aritua - Azken 20 ikasturteak Elorrio Institutuan Euskara eta Teknologia irakasle gisa. - Urte betez Berritzegune Nagusian "Lidergoa eta Kalitatea ikastetxe publikoetan" lantaldeko arduraduna ZUZENDARITZAN IBILIBIDEA: - 3 urte Lea-Artibai Teknik Ikastetxeko Ikasketaburua. - 16 urte Elorrio Institutuko zuzendari - DANTZERTIko (Arte Dramatiko eta Dantza Goi Mailako Eskola) zuzendari BESTE ERANTZUKIZUN BATZUK: - 15urteetan BIHEko (Bigarren Hezkuntzako Ikastetxe Publikoetako Zuzendarien Elkartea) presidente. - 2 urteetan HEIZEko (Herri Ikastetxeetako Zuzendari/Zuzendaritza Taldeen Elkartea) presidente

                            Conférenciers

                            Beronika Azpillaga Larrea

                            UNIVERSIDAD DEL PAÍS VASCO

                            Profesora en el Departamento de Ciencias de la Educación de la Universidad del País Vasco- Euskal Herriko Unibertsitatea, en la Facultad de Educación, Filosofía y Antropología. Orientadora en varios centros de la red de educación pública y concertada de secundaria y primaria. En el campo universitario, imparte docencia, con contenidos relacionados con la Orientación Psicopedagógica, y la Pedagogía de lenguaje y la comunicación. Las líneas de investigación de las que se ocupa son la “socialización de género en contextos educativos”, la “Investigación de la interacción comunicativa” y la “Eficacia y la mejora escolar”. Ha participado en varios proyectos de investigación, todos ellos dotados de subvenciones obtenidas en convocatorias públicas y reconocidas, en la actualidad es investigadora principal del I+d+i GESKOLA o la Mejora escolar desde la perspectiva de género en la Comunidad Autónoma Vasca (PGC2018-094124-B-100, MCIU/ AEI/FEDER, UE). Cuenta con numerosas publicaciones y estancia

                            Josebe Azpiri Akarregi

                            Ana Eizagirre De Garate

                            Irantzu Gallastegui Carballal

                            CEIP Aranbizkarra Ikas Komunitatea HLHI, zuzendaria

                            Lurdes Imaz Gorostidi

                            EHIGE

                            Saioa Landa Lazcano

                            OROKIETA HERRI ESKOLA

                            Xabier Mendizabal Picabea

                            EEPH

                            Begoña Pedrosa Lobato

                            Begoña Pedrosa (Areatza, 1975). Filologia Ingelesean Lizentziatua (Deustuko Unibertsitatea, 1997) Masterra Hizkuntzalaritzan (Master of Arts, University of Illinois, AEB, 1999). Doktorea Hizkuntzalaritza Aplikatuan (Euskal Herriko Unibertsitatea, 2011). MBA Executive Mondragon Unibertsitatean (2017). Mondragon Unibertsitateko Ibilbidea 2002. urtetik gaur egunera arte: • Dozentzia ibilbidea Lehen Hezkuntza eta Haur Hezkuntza Graduan, Atzerriko Hizkuntzako ibilbidean eta Ikus-entzunezko Graduan. Berrikuntza esparruan hainbat talde sortu eta koordinatu ditu. • Ikerketa ibilbidea BAHI-IALE ikertaldean garatu du hurrengo ikerlerroetan: konpetentzia eleanitzaren garapena hizkuntza gutxituen testuinguruetan, estrategia pedagogikoak CLIL testuinguruetan eta hizkuntzen ikaskuntzarekiko ikasleen jarrerak. • Kudeaketa ibilbidea: 2014tik Humanitate eta Hezkuntza Zientziatako Dekanoa. Aurretik Ikerketa Kudeaketa Mahaiko kidea ere izan da. Atzerriko Hizkuntza ibilbideko arduraduna Lehen Hezk

                            Ainhoa Pujana Uriarte

                            Berritzegune nagusia

                            Idoia Pujana Uriarte

                            Botikazar BHI

                            Iñigo Salaberria Aliaga

                            Heize, euskal eskola publiko ikastetxeen elkartea

                            Aitor Santxo Falcon

                            Ikasbide Ikastola

                            Résumé

                            Conclusions envoyées par la direction du Cours d'été

                            Objectifs de développement durable

                            Chez UIK, nous voulons contribuer à la réalisation des objectifs de développement durable (ODD) 2030. Pour ce faire, nous avons identifié les objectifs auxquels nos programmes contribuent. Vous pouvez vérifier les objectifs ci-dessous.

                            L'Agenda 2030 est le nouvel agenda international de développement adopté en septembre 2015 par les Nations Unies. Cet agenda se veut un outil pour favoriser le développement humain durable sur toute la planète. L'éradication de la pauvreté, la réduction de l'inégalité et de la vulnérabilité et la promotion de la viabilité constituent ses principaux piliers. Il s'agit d'une chance unique de transformer le monde jusqu'en 2030 et de garantir les droits de l'homme à tous.

                            Objetics de développement durable

                            4 - Éducation de qualité

                            Veiller à ce que tous puissent suivre une éducation de qualité dans des conditions d’équité et promouvoir les possibilités d’apprentissage tout au long de la vie. Questions clés : enseignement gratuit, équitable et de qualité, accès égalitaire à une formation supérieure, éducation au développement durable, des installations éducatives adaptées aux personnes handicapées, cadres d’apprentissage sûrs, exempts de violence, inclusifs et efficaces.

                            Plus d'informations
                            4 - Éducation de qualité