TopaGune - Eskola Publikoa, ahaldunduz hobetu
Description
Hezkuntzaren garrantzia ukaezina izanda, begibistakoa da azken boladan, orain arte izan ez duen presentzia mediatikoa bereganatu duela izan emaitzak tarteko, izan euskararen ezagutzarekin lotutakoak edota izan Hezkuntza Hitzarmena burutu nahiak sortutakoak. Hauek zein beste hainbatek ere Hezkuntza plazara ekarri du eta aspaldian ez bezala mintzagai eta aztergai bihurtu da gure gizartean.
Uda Ikastaro honekin Euskal Eskola Publikoak bere alea jarri nahi du bilakaera honetan, bere bereak dituen esparru eta alorrei begiratuz, hots, Hezkuntza Komunitatea osatzen dugun guztion erantzukizuna eta elkarrekin lan egitearen beharra eta nola ez ikastetxe publikoen lidergotza gauzatuko duten zuzendaritza taldeen izendapenetan emango diren aldaketak, zuzendaritza taldeen bilakaera profesionala eta zuzendaritzen ebaluazioa.
Sinestuta gaude Euskal Eskola Publikoak asko duela esateko gaurko gizartearen baitan eta nola ez etorkizuneko gizartearen garapenean eta jakin badakigu lan hau askoren artean burutu beharko duguna dela. Euskal Eskola Publikoaren Legea 1993koa da eta gaur arte urte batzuk iragan dira. Eskola Publikoak bere bilakaera etengabean darrai eta ikastaro honetan Eskola Publikoaren ahalduntzearen garrantziaz jardungo dugu Hezkuntza Sistema bere osotasunean hobetu nahi bada.
Objectifs
Eskola Publikoaren bilakaera ezagutu. Nondik gatoz, zer bide egin dugu, zer dugu egiteko eta nola egingo dugu.
Eskola Publikoaren garapen integralean kontuan hartu beharko genituzkeen GAI SISTEMIKOAK ezagutu. Duguna eta garena ezagutuz, proposamenak egin.
Zuzendaritza taldeak eta Lidergo pedagogikoa. Zuzendaritza taldeen formazioa, erantzukizuna, bilakaera profesionala,... aztergai jarri eta lan berezitu honen aldarria plazaratu.
1993tik 2022ra. Eskola Publikotik, Eskola Publikora. Izan ginena ezagutzea etorkizunari hobeto erantzuteko tresna bihurtu.
Eskola Publikoa osatzen duten guztien ahalduntzea bideratzeko proposamena aurkeztu eta partekatu.
Eskola Publikoa hobea lortzen joan gaitezen, lantzen, zaintzen, eraldatzen,...joan behar garen esparruei buruz jardun: lekuak, pertsonak, formazioa, ikerkuntzaren laguntza,...
Activité s'adressant à
- Étudiants universitaires
- Étudiants non universitaires
- Professeurs
- Professionnels
Programme
11 07 2022
Erregistroa
Présentation par la Direction de l’activité
Ikastaroaren helburuak eta egiteko moduak azaldu
- Josu Etxaburu Osa | HEIZE - Koordinatzailea
“Eskola Publikoa eta GAI SISTEMIKOAK“
Eskola Publikoarentzat errokoak diren gaien azalpena eta hausnarketa
- Iñigo Salaberria Aliaga | HEIZE - Presidentea
“Zuzendaritza berrien izendapena: DEKRETU INTEGRATZAILEA “
Zuzendari berriak izendatzeko oinarri hartuko den dekretu berriaren azalpena
- Begoña Pedrosa Lobato | Hezkuntza Saila - Sailburuordea
Pause
Bertaratuekin elkarrizketan: Zuzendaritza taldeen oraina eta geroa.
“Praktika ona 1: Zuzendaritza Proiektuaren garrantzia Hezkuntza Komunitatearen ahalduntzean“
Begirada desberdinak helburu beraren mesedetan
- Ainhoa Pujana Uriarte | Hezkuntza Saila - Ikuskaria
- Idoia Pujana Uriarte | Botikazar BHI - Zuzendaria
Synthèse
12 07 2022
“Eskola Publikoa: 1993tik 2022ra. Zer ginen eta zer gara“
Eskola Publikoaren bilakaera. Ez gara ginena eta ez gaude ginenak.
- Ana Eizagirre De Garate | EEPGB (Euskal Eskola Publikoa, gaur, bihar) - Koordinatzailea
“Familien partehartzea Eskola Publikoaren ahalduntze prozesuan“
Hezkuntza Komunitatea. Konpromisodun partehartzea bultzatzen
- Lurdes Imaz Gorostidi | EHIGE (Euskal Herriko Ikasleen Guraso Elkartea) - Koordinatzailea
Pause
“EEPGB. Eskola Publikoa ahalduntzeko proposamena“
Zein da euskal gizarteari Euskal Eskola Publikoak eskaintzen dion proposamena?
- Xabier Mendizabal Picabea | EEPGB (Euskal Eskola Publikoa, gaur, bihar) - Koordinatzailea
“Praktika ona 2: Parte hartzearen garrantzia eta parte hartzearen bide berriak“
Parte hartzeak indartzen gaitu!
- Irantzu Gallastegui Carballal | Aranbizkarra Ikas Komunitatea - Zuzendaria
Bertaratuekin elkarrizketan: Hezkuntza Komunitatea eta konpromisodun parte hartzea.
Synthèse
13 07 2022
Bertaratuekin elkarrizketan: Euskal Eskola Publikoa eta Berrikuntza. Zer mantendu behar dugu, zer alboratu eta zer frogatu eta abian jarri?
Pause
“Praktika ona 3: Generotik hobekuntzara eta hobekuntzara, generotik “
Ikerketaren ondorioak partekatuko dira
- Beronika Azpillaga Larrea | EHU - Ikertzailea
“Praktika ona 4: Zuzendari berriei zer eskatu eta zer eskaini“
Zuzendarien formazioaren ezaugarri nagusiak
- Aitor Santxo Falcon | Hezkuntza Saila - Formazio arduraduna
“Praktika ona 5: Banaka baino elkarrekin, hobeto“
Motibazioaren garrantzia erronkak lortze bidean
- Saioa Landa Lazcano | Orokieta Herri Eskola - Zuzendaritzako kidea
“Praktika ona 6: Lekutik, sorlekura“
Espazio inspiratzaileak
- Josebe Azpiri Akarregi | Zaldupe Eskola - Zuzendaria
Clôture du cours
Sintesia eta esker oneko agurra
- Iñigo Salaberria Aliaga | HEIZE - Presidentea
Directeurs
Josu Etxaburu Osa
IES Elorrio BHI, Zuzendari-ohia
JOSU ETXABURU OSA - Ondarroan jaioa 1961ean - Magisteritza ikasketak Filologia alorrean. - Euskal Filologia ikasketak egina. - Ikastetxeen zuzendaritzan Graduondoa - Euskal Kulturan Graduondoa - Linguistikan Masterra IBILBIDE PROFESIONALA: - Irakaskuntza munduan ibilbide luzea: 32 urte - Ibilbide honetan, itunpeko ikastetxean, irakaskuntza kooperatiban eta Irakaskuntza Publikoan aritua - Azken 20 ikasturteak Elorrio Institutuan Euskara eta Teknologia irakasle gisa. - Urte betez Berritzegune Nagusian "Lidergoa eta Kalitatea ikastetxe publikoetan" lantaldeko arduraduna ZUZENDARITZAN IBILIBIDEA: - 3 urte Lea-Artibai Teknik Ikastetxeko Ikasketaburua. - 16 urte Elorrio Institutuko zuzendari - DANTZERTIko (Arte Dramatiko eta Dantza Goi Mailako Eskola) zuzendari BESTE ERANTZUKIZUN BATZUK: - 15urteetan BIHEko (Bigarren Hezkuntzako Ikastetxe Publikoetako Zuzendarien Elkartea) presidente. - 2 urteetan HEIZEko (Herri Ikastetxeetako Zuzendari/Zuzendaritza Taldeen Elkartea) presidente
Conférenciers
Beronika Azpillaga Larrea
UNIVERSIDAD DEL PAÍS VASCO
Profesora en el Departamento de Ciencias de la Educación de la Universidad del País Vasco- Euskal Herriko Unibertsitatea, en la Facultad de Educación, Filosofía y Antropología. Orientadora en varios centros de la red de educación pública y concertada de secundaria y primaria. En el campo universitario, imparte docencia, con contenidos relacionados con la Orientación Psicopedagógica, y la Pedagogía de lenguaje y la comunicación. Las líneas de investigación de las que se ocupa son la “socialización de género en contextos educativos”, la “Investigación de la interacción comunicativa” y la “Eficacia y la mejora escolar”. Ha participado en varios proyectos de investigación, todos ellos dotados de subvenciones obtenidas en convocatorias públicas y reconocidas, en la actualidad es investigadora principal del I+d+i GESKOLA o la Mejora escolar desde la perspectiva de género en la Comunidad Autónoma Vasca (PGC2018-094124-B-100, MCIU/ AEI/FEDER, UE). Cuenta con numerosas publicaciones y estancia
Josebe Azpiri Akarregi
Ana Eizagirre De Garate
Irantzu Gallastegui Carballal
CEIP Aranbizkarra Ikas Komunitatea HLHI, zuzendaria
Lurdes Imaz Gorostidi
EHIGE
Saioa Landa Lazcano
OROKIETA HERRI ESKOLA
Xabier Mendizabal Picabea
EEPH
Begoña Pedrosa Lobato
Begoña Pedrosa (Areatza, 1975). Filologia Ingelesean Lizentziatua (Deustuko Unibertsitatea, 1997) Masterra Hizkuntzalaritzan (Master of Arts, University of Illinois, AEB, 1999). Doktorea Hizkuntzalaritza Aplikatuan (Euskal Herriko Unibertsitatea, 2011). MBA Executive Mondragon Unibertsitatean (2017). Mondragon Unibertsitateko Ibilbidea 2002. urtetik gaur egunera arte: • Dozentzia ibilbidea Lehen Hezkuntza eta Haur Hezkuntza Graduan, Atzerriko Hizkuntzako ibilbidean eta Ikus-entzunezko Graduan. Berrikuntza esparruan hainbat talde sortu eta koordinatu ditu. • Ikerketa ibilbidea BAHI-IALE ikertaldean garatu du hurrengo ikerlerroetan: konpetentzia eleanitzaren garapena hizkuntza gutxituen testuinguruetan, estrategia pedagogikoak CLIL testuinguruetan eta hizkuntzen ikaskuntzarekiko ikasleen jarrerak. • Kudeaketa ibilbidea: 2014tik Humanitate eta Hezkuntza Zientziatako Dekanoa. Aurretik Ikerketa Kudeaketa Mahaiko kidea ere izan da. Atzerriko Hizkuntza ibilbideko arduraduna Lehen Hezk
Ainhoa Pujana Uriarte
Berritzegune nagusia
Idoia Pujana Uriarte
Botikazar BHI
Iñigo Salaberria Aliaga
Heize, euskal eskola publiko ikastetxeen elkartea
Aitor Santxo Falcon
Ikasbide Ikastola
Résumé
Conclusions envoyées par la direction du Cours d'été
Objectifs de développement durable
Chez UIK, nous voulons contribuer à la réalisation des objectifs de développement durable (ODD) 2030. Pour ce faire, nous avons identifié les objectifs auxquels nos programmes contribuent. Vous pouvez vérifier les objectifs ci-dessous.
L'Agenda 2030 est le nouvel agenda international de développement adopté en septembre 2015 par les Nations Unies. Cet agenda se veut un outil pour favoriser le développement humain durable sur toute la planète. L'éradication de la pauvreté, la réduction de l'inégalité et de la vulnérabilité et la promotion de la viabilité constituent ses principaux piliers. Il s'agit d'une chance unique de transformer le monde jusqu'en 2030 et de garantir les droits de l'homme à tous.
4 - Éducation de qualité
Veiller à ce que tous puissent suivre une éducation de qualité dans des conditions d’équité et promouvoir les possibilités d’apprentissage tout au long de la vie. Questions clés : enseignement gratuit, équitable et de qualité, accès égalitaire à une formation supérieure, éducation au développement durable, des installations éducatives adaptées aux personnes handicapées, cadres d’apprentissage sûrs, exempts de violence, inclusifs et efficaces.
Plus d'informations